Oranżada Hellena w nowej odsłonie


Oranżada Hellena w nowej odsłonie
2018-03-15
Oranżada Hellena odświeża swój wizerunek. Na etykietach i opakowaniach wszystkich produktów marki, pojawi się charakterystyczne logo w formie kapsla. Produkty z nowymi grafikami, będą dostępne w sprzedaży już wiosną.

Oranżada Hellena poddała metamorfozie grafikę na opakowaniach swoich produktów. Marka umieściła na nich logotyp w formie kapsla. Zmiana dotyczy wszystkich napojów marki Oranżada Hellena, oranżady musującej w proszku, a także Galaretki czerwonej o smaku oranżady Hellena.

 

Logo w formie kapsla to oryginalny koncept, który budzi silne skojarzenia z Oranżadą Hellena. Celem zmiany jest unowocześnienie charakteru marki, budowanie siły jej brandingu, a przez to dalsze umacnianie jej wizerunku i zwiększenie zainteresowania konsumentów. Jest to jeden z etapów strategicznych działań dla marki Oranżady Hellena, realizowanych w zakresie jej wizerunku.

 

Produkty z nową szatą graficzną na opakowaniach pojawią się w sklepach już wiosną.

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl