Mentos Pure Fresh z nową akcją samplingową w Costa Coffee
Kiedy najczęściej sięgamy po gumę do żucia? Po posiłku! Właśnie dlatego Mentos łączy siły z Costa Coffee realizując ogólnopolską promocję konsumencką. Już od 1 sierpnia, każdy kto w sieci zamówi zestaw składający się z napoju i przekąski, otrzyma również opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh.
Polacy chętnie żują gumę. Większość konsumentów nie wyobraża sobie, aby nie sięgnąć po nią, kiedy są poza domem, w restauracji czy kawiarni, po obiedzie czy drugim śniadaniu. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Mentos razem z Costa Coffee. Już od 1 sierpnia do każdego zakupionego w sieci zestawu, np. kawy z ciastkiem czy soku i kanapki, dołączone zostanie opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh Mint.
- Dzięki akcji samplingowej, realizowanej przy współpracy z siecią Costa Coffee, docieramy do konsumentów dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. W momencie, gdy po posiłku szukają odświeżenia, pod ręką mają gumę do żucia bez cukru Mentos Pure Fresh. Jest to nasz wyjątkowy produkt - w wygodnym, poręcznym opakowaniu, z płynnym nadzieniem w każdej drażetce. Dostarcza intensywnego i naprawdę trwałego orzeźwienia - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.
Promocja obowiązuje we wszystkich kawiarniach Costa Coffee, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Zarejestrowani użytkownicy Costa App otrzymają specjalny, dedykowany akcji mailing oraz powiadomienie w aplikacji mobilnej. Szczegóły oraz dodatkowe informacje, goście odwiedzający kawiarnie znajdą w drukowanych materiałach promocyjnych, dystrybuowanych we wszystkich lokalach.
Akcja samplingowa otrzyma silne wsparcie w mediach społecznościowych marki gum z portfolio Perfetti van Melle oraz na social media Costa Coffee. Głównym punktem promocji będzie konkurs, prowadzony na fanpage'u Mentos. W czasie jego trwania konsumenci powalczą o 30 voucherów na zakup produktów w kawiarniach Costa Coffee oraz o nagrodę główną - rower miejski. Konkurs organizowany jest na zlecenie Perffetti van Melle Polska przez agencję Livebrand.
Nadesłał:
Biuro prasowe Perfetti Van Melle
|