Nowy Gordon’s 0.0% - oryginalny smak bez alkoholu
Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja kultowego ginu. Produkt jest skierowany do osób, które nie piją alkoholu lub ograniczają jego spożycie, jednak nadal chcą cieszyć się wyjątkowym smakiem jałowcowego trunku.
Ciesz się smakiem ginu bez kompromisów
Od kilku lat widać wyraźny trend związany z bardziej świadomym spożyciem alkoholu. Konsumenci z różnych przyczyn ograniczają spożycie alkoholu – może to być to spowodowane dietą, prowadzeniem pojazdu czy potrzebą opieki nad dzieckiem lub jego karmienia przez matkę. Jednocześnie w takich sytuacjach życiowych nadal pojawiają się okazje, podczas których chętnie wznieśliby toast lub celebrowali wspólne chwile ze znajomymi przy ulubionego koktajlu. Odpowiedzią na te potrzeby są produkty bezalkoholowe.
Takim produktem jest nowość – Gordon’s 0.0%, który gwarantuje 100% jakości i smaku klasycznego ginu,
a jednocześnie nie zawiera alkoholu i ma jedynie 24 kalorie na porcję. To zatem doskonały wybór dla osób, które nie chcą pić alkoholu, ale mają dość kompromisów w kwestii smaku ulubionego koktajlu Gin&Tonic. Od teraz wersja virgin jest już możliwa!
Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s połączył lata doświadczeń i szeroką wiedzę na temat destylacji ginu, aby stworzyć wersję Gordon’s bez alkoholu. Do jego produkcji wykorzystuje się te same, wyselekcjonowane składniki roślinne, które są używane w doskonale znanym Gordon's London Dry. Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie mieszane ze sobą tak, aby uchwycić esencję Gordon's w bezalkoholowej alternatywie. Dzięki temu jest to idealny zamiennik wysokoprocentowego trunku, który można wykorzystywać do kultowego, letniego aperitivo Gin&Tonic i cieszyć się nim niezależnie od okoliczności.
Gordon's 0.0% został wprowadzony na rynek w butelce 700 ml, a jego rekomendowana cena detaliczna wynosi od 49,99 PLN. Produkt jest dostępny w sieci Żabka od 27 lipca, a pod koniec sierpnia dystrybucja zostanie rozszerzona o sieć sklepów Biedronka.
GIN GORDON'S, ulubiony gin Brytyjczyków, pojawił się na rynku 250 lat temu, kiedy Alexander Gordon otworzył małą destylarnię w Londynie i rozpoczął pracę nad stworzeniem receptury doskonałego w smaku, wysokiej jakości ginu. Jego charakterystyczny jałowcowy aromat stał się od tego czasu definicją smaku klasycznego G&T. Obecnie gin GORDON'S jest najlepiej sprzedającym się międzynarodowym ginem na świecie, a od 1925 roku otrzymał cztery Gwarancje Królewskie. Jakość jest podstawą marki GORDON'S, a składniki roślinne do jego produkcji uprawiane są tam, gdzie natura obdarza je najlepszymi właściwościami; jałowiec, kolendra, korzeń dzięgielu i lukrecja pozyskiwane są z różnych zakątków świata i przechodzą najbardziej skrupulatny proces selekcji. Oferta Gordon's obejmuje Gordon's London Dry, Gordon's Premium Pink Distilled Gin, Gordon's Sicilian Lemon Distilled Gin, Gordon's with a Spot of Elderflower oraz ulubiony w okresie Bożego Narodzenia Gordon's Sloe Gin.
O Diageo:
Diageo jest producentem i dystrybutorem najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, m.in.: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódek Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także takich marek, jak: Bulleit Bourbon, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Firma prowadzi sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie. Spółka jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje
o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com.
Kontakt dla mediów:
DIAGEO POLSKA Monika Jędrzejewska Culture & Entertainment Manager
monika.jedrzejewska@diageo.com | MSLGROUP Elżbieta Majewska Senior Account Executive tel. +48 515 115 058 elzbieta.majewska@mslgroup.net | MSLGROUP Anna Ginter Senior Account Manager tel. +48 608 392 756 anna.ginter@mslgroup.com |
|
Nadesłał:
nataliagrzech
|