2021-06-08
Po raz kolejny Lidl Polska stawia na regionalne produkty. Już od najbliższego poniedziałku, 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków, słodkich oraz słonych przekąsek.
Regionalne smaki w Lidlu
Co jest najlepsze w Polsce? Różnorodność! Każdy region to inne smaki. Każdy z czegoś słynie i jest z czegoś dumny. To dlatego Lidl Polska od początku swojej działalności niezmiennie stawia na pol-skich dostawców, którzy są gwarancją wysokiej jakości i wyjątkowego smaku. W efekcie sprzedaż artykułów spożywczych od lokalnych dostawców stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. A dzięki bogatej ofercie produktów regionalnych, klienci nie muszą przejeżdżać wielu kilometrów w ich po-szukiwaniu. Wystarczy, że wybiorą się do Lidla, aby skorzystać z Tygodnia Regionalnego.
Oferta będzie dostępna w sklepach sieci Lidl Polska od poniedziałku, 7 czerwca. Klienci znajdą w niej bogaty wybór produktów regionalnych, m.in. nowej marki własnej Regionalne Szlaki. Kampa-nię promującą wspierać będą spoty telewizyjne z Karolem Okrasą.
Tradycyjne sery
Lokalne, polskie sery, przyrządzane w ten sam sposób od wielu lat, cieszą się ogromną popularno-ścią. Są doskonałym dodatkiem do śniadań czy lampki wina. Dlatego nie mogło ich zabraknąć w najnowszej ofercie Lidla. W ten sposób sieć odpowiada na gusta swoich klientów, którzy poszukują nowych smaków lub szukają tych sprawdzonych, doskonale znanych z dzieciństwa.
Rozumiejąc potrzeby swoich klientów i ich przywiązane do lokalnych produktów, Lidl w ramach Tygodnia Regionalnego wprowadził m.in. sery regionalne. Bohaterem oferty jest bez wątpienia ser sałatkowy z Bukowca (3,99 zł /160 g/ 1 opak.). Powstaje on z polskiego mleka rasy krów Montbe-liarde. Łatwo się go kroi i nie zawiera konserwantów. W ofercie Lidla znajdziemy także regionalne sery twarogowe: Twaróg Klinek (4,99 zł/ 250 g/ 1 opak.) oraz Twaróg Wędzony w promocyjnej, niższej o 28% cenie (3,59 zł/ 275 g/ 1 opak. – zamiast 4,99 zł).
Lokalne ryby i wyroby mięsne
Regionalne sery to nie jedyne produkty, jakie znajdziemy w najnowszej ofercie specjalnej Lidla. Amatorzy aromatycznych, swojskich wędlin znajdą w sklepach sieci m.in. kiełbasę z czosnkiem nie-dźwiedzim (2,49 zł/ 100 g), kiełbasę kruchą z kija (2,49 zł/ 100 g) czy kindziuk w kawałku (10,99 zł/ 300 g/ 1 opak.). W ofercie dostępne będzie również świeże mięso – np. perliczka z Lubelszczyzny (15,90 zł/ kg, cała tusza). Wśród propozycji klienci znajdą także lokalne ryby: pstrąga z Pomorza wędzonego na gorąco w promocyjnej, niższej cenie (2,79 zł/ 100 g, zamiast 3,49 zł), pstrąga łoso-siowego z Lejkowa (4,49 zł/ 100 g/ filet) oraz polskiego jesiotra wędzonego na gorąco z Wielkopol-ski (8,99 zł/ 100 g/ filet).
Podczas Tygodnia Regionalnego znajdziemy produkty także z innych grup asortymentowych – np. rogala świętomarcińskiego prosto z Poznania (5,99 zł/ 200 g/ 1 szt.), sękacza mazurskiego z ma-słem (4,79 zł/ 100 g/ 1 opak.) czy wybór toruńskich pierników. Nie zabraknie również słodyczy – królewskich smaków z Wawelu. Oprócz tego w ofercie dostępne będą m.in. lokalne mąki i majone-zy, miody, dżemy oraz powidła, piwa regionalne oraz polskie warzywa i owoce.