Chłodniki WINIARY wsparte kampanią reklamową
Chłodniki WINIARY wsparte kampanią reklamową
Wystartowała kampania promująca Chłodniki marki WINIARY.
Spoty wspierające produkty obejmują główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim wraz ze stacjami tematycznymi należącymi do tych grup, jak TVP, TVN i Polsat, a także kina – Cinema City i Multikino (kina standardowe i plenerowe).
Dwa 15-sekundowe spoty dotyczą dwóch odsłon chłodników marki WINIARY: buraczkowego i nowego smaku jagodowego. Prezentują także pomysł na ich oryginalny sposób podania oraz możliwości łączenia ich z ulubionym dodatkami.
Wsparciem efektu wizerunkowego produktów jest kampania digitalowa prowadzona na Facebooku, gdzie pojawią się spoty video oraz reklama display.
Telewizyjną kampanię reklamową przygotowała agencja Publicis, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya. Natomiast zakupem i doborem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości produktów z linii chłodników WINIARY w tym tegorocznych nowości – smaku jagodowego i wiśniowego, a także pokazanie konsumentom sposobów ich podania w letnie dni.
Linię Chłodników Winiary tworzą dwa warianty warzywne: buraczkowy i ogórkowy oraz dwa nowe owocowe: jagodowy oraz wiśniowy. Produkty idealnie sprawdzą się zarówno jako orzeźwiający obiad czy kolacja w upalne dni. Chłodniki marki WINIARY przygotujesz z łatwością, bez gotowania, z gwarancją pysznego smaku.
Nadesłał:
IP1
|