Firma SmakMak była obecna na 74. Tour de Pologne 2017
Podczas 74. edycji prestiżowego wyścigu Tour de Pologne firma SmakMAK po raz pierwszy miała możliwość promować swój wizerunek.
Tour de Pologne należy do najpopularniejszych imprez sportowych odbywających się w Polsce, która pozytywnie kształtuje wizerunek naszego kraju za granicą. Relacje z wyścigów emitowane były m.in. przez: TVP, TVP Sport, Eurosport oraz 57 innych zagranicznych stacji. Wszystkie przekazy telewizyjne w 2016 roku łącznie zgromadziły 308 milionów widowni skumulowanej.
SmakMAK to polska, rodzinna firma, założona w 2004 roku przez dwóch braci - pasjonatów i koneserów wyjątkowych smaków Adama i Macieja Woźniczaków, którzy od początku czuwają nad recepturami i jakością. Dzięki temu produkty SmakMAK komponowane z najlepszych składników, tylko od sprawdzonych dostawców, łączą w sobie domowy smak i polską tradycję z wygodą i szybkością przyrządzenia. SmakMAK to firma o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku, a jej wysoki standard potwierdzają nagrody i certyfikaty jakości (m.in. międzynarodowe standardy BRC i IFS oraz certyfikat Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej). Firma stale poszerza ofertę produktów bezglutenowych.
"Od początku staramy się propagować ciekawe smaki, niegdyś dobrze znanych, czasem bardzo wymagających polskich potraw. Dbamy o nie, pielęgnujemy i często nadajemy im nowego blasku" Adam i Maciej Woźniczak.
Nadesłał:
flypr
|