2019-03-21
Moda na superfood trwa w najlepsze. Po zdrowe przekąski sięgają już nie tylko osoby będące na zbilansowanej diecie, ale każdy, kto ma świadomość jak ważne jest wartościowe odżywianie. Powiedzenie jesteś tym, co jesz nabiera coraz większego znaczenia.
Odpowiedzią na oczekiwania konsumentów globalny dystrybutor dodatków spożywczych, firma Katolik Group skonfekcjonowała najpopularniejsze bakalie i najzdrowsze dodatki spożywcze, które nabyć można pod nazwą Frutavita.
Nie tylko cena, ale coraz częściej jakość przekonuje klientów do zakupu poszczególnych produktów. Producenci wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, proponują im zdrowe zamienniki klasycznych słodyczy, batonów oraz desery o ulepszonych recepturach i czystej etykiecie. - To prawda, rynek bakaliowych przekąsek rozwijała się bardzo dynamicznie. Producentom sprzyjają prozdrowotne trendy, za których sprawą konsumenci chętnie sięgają po naturalne, pełnowartościowe produkty, takie jak suszone owoce i orzechy – przyznaje Paweł Katolik, prezes zarządu Katolik Group. - Spełniając oczekiwania rynku my również wprowadzaliśmy paletę konfekcjonowanych dodatków spożywczych. Postawiliśmy przede wszystkim na jakość, pochodzenie i naturalność produktów. Pierwsze partie ukazały się o pojemności 1kg. Docelowo pojawią się również opakowania o innych pojemnościach, a asortyment będzie się powiększać. Wszystkie nasze produkty pakowane są w torebki strunowe, co umożliwia wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania, a najważniejsze pozwala na zachowanie dłuższej świeżości i jakości. Nie brakuje nam również pomysłów na dalszy rozwój oferty – zapowiada Paweł Katolik.
Kategoria przekąsek również w skali światowej jest jedną z najszybciej rozwijających się w branży FMCG. Potwierdzają to badania Nielsena. Według zebranych danych sprzedaż słodyczy i przekąsek od września 2017 do października 2018 w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrosła o 5,8 procent. Do przekąsek zaliczane są również orzechy i suszone owoce (figi, morele, daktyle, żurawina, śliwki czy rodzynki). W przeciwieństwie do chipsów, cukierków czy batoników bakalie są nie tylko smaczną, ale też zdrową przekąską. Ich słodycz pochodzi z naturalnych substancji. Proces suszenia pozbawia je wody, ale nie zmniejsza ilości zawartych składników odżywczych. W efekcie niszczone zostają bakterie, które powodują psucie się żywności.
- Dla porównania- w 100 g świeżych owoców znajduje się 9 mg magnezu oraz 16 mg wapnia. Suszone morele o tej samej wadze zawierają 60 mg magnezu i 80 mg wapnia – porównuje P. Katolik. Bakalie szczególnie polecane są w okresie jesienno- zimowym, gdy brakuje świeżych,
sezonowych owoców. Dodatkowo poprawiają humor i dodają energii. Są nie tylko zdrowe, ale i smaczne, dlatego też często nazywane są najzdrowszymi słodyczami.
***
KATOLIK GROUP - to globalny dystrybutor dodatków dla piekarnictwa i cukiernictwa standardowych oraz BIO. Firma nastawiona jest na ciągły rozwój. Już niebawem rozpocznie się budowa nowej przestrzeni biznesowej w Raciborskiej Strefie Gospodarczej przy ul. Komunalnej. Obecnie swoją główną siedzibę ma w Kietrzu, posiada także oddziały w Obornikach Śląskich oraz nowoczesną linię produkcyjną do oczyszczania ziaren w Olkuszu. Rocznie importuje aż 15 tysięcy ton siemienia lnianego, co pozwala firmie wieść prym wśród tego typu przedsiębiorstw w kraju. Z początkiem nowego roku wypuściła na rynek ziarna konfekcjonowane pod nazwą Frutavita. Szczegóły na stronie: www.katolikgroup.pl oraz w poratu Facebook.com/KatolikGroupSp.zoo.
***
Kontakt dla mediów:
Justyna Korzeniak
j.korzeniak@katolikgroup.pl
tel. kom. 882 351 539
Nadesłał:
Katolik Group
http://katolikgroup.pl/
|
|