Malownicze etykiety na produktach Żywiec Zdrój® z okazji 10-lecia programu „Po stronie natury”
W tym roku Żywiec Zdrój świętuje 10. edycję programu „Po stronie natury”, jednego z najdłużej prowadzonych projektów proekologicznych w Polsce.
Z tej okazji firma stworzyła jubileuszową edycję etykiet, zdobionych unikalnymi akwarelami. Każda z nich zainspirowana została pięknem miejsc, w których zrealizowane zostały działania programu. Limitowana seria jest dostępna w sklepach od czerwca br.
|
W misji Żywiec Zdrój zapisana jest troska o naturę – to z niej firma czerpie krystaliczną wodę, którą codziennie dostarcza Polakom. Przez ostatnią dekadę Żywiec Zdrój wraz z Partnerami (Lasami Państwowymi, PTTK, Fundacją Ekologiczną ARKA oraz Organizacją Outriders) posadził łącznie aż 8 milionów drzew, odnowił ponad 1150 km szlaków i wsparł 133 lokalnych inicjatyw ekologicznych. Aby to uczcić, marka zaprosiła do współpracy polskiego artystę, który stworzył akwarele inspirowane miejscami, w których realizowane były działania programu. Obrazy ukazujące piękno tamtejszej natury, trafiły na jubileuszowe etykiety butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój®, jak również na portfolio wariantów ze smakiem.
Piękno przyrody ujęte na akwarelach
Koncepcja wizualna oparta została na pięknie przyrody, otoczonej opieką programu „Po stronie natury”. Każdej grafice na etykiecie przypisana jest osobna historia danego miejsca. Znalazły się tam m.in. dolina Soły i okolice Hali Boraczej, gdzie posadzono miliony drzew oraz odnowiono setki kilometrów górskich szlaków. Ponadto, na etykiecie wody niegazowanej zostały pokazane okolice Pilska, gdzie w ramach projektu „Kwietne łąki” chroniona była bioróżnorodność oraz rodzime gatunki zwierząt i roślin. Historia z okolic Mirosławca nawiązuje z kolei do oczyszczonego wspólnie z mieszkańcami zbiornika wodnego oraz nasadzonych drzew, co w efekcie sprawiło, że w okolicy zamieszkały bieliki, a drugie największe w Polsce stado żubrów zyskało lepsze warunki do życia. Łącznie akwarelowych etykiet powstało dziesięć.
Jubileuszowa edycja butelek wspierana jest kampanią reklamową w kanałach OOH oraz digital. Za koncept oraz implementację namalowanych przez artystę akwareli na etykiety, OOH oraz kreacje digital odpowiada agencja H2O. Strategię digital koordynuje agencja VML Poland, zakup mediów – Mediacom, zaś działania komunikacyjne prowadzi agencja MSL.
Nadesłał:
MonikaMSL
|