Najwyższa jakość i dokładnie taki smak – Kurkuma Kamis inspiruje do kulinarnych podróży
„Dokładnie taki smak” – to hasło ostatniej kampanii Kamis, jednego z liderów na krajowym rynku ziół i przypraw. W spocie telewizyjnym marka zabiera konsumentów w pasjonującą wyprawę w najdalsze zakątki świata, skąd czerpie najwyższej jakości przyprawy.
Bohaterem spotu w ramach kampanii „Dokładnie taki smak” jest Siva Shanthappa, farmer
z Gundlupet w Indiach uprawiający kurkumę. Jest on jednym z tysięcy lokalnych dostawców, którzy zaopatrują markę Kamis w najwyższej jakości przyprawy.
„Produkty Kamis od lat goszczą na polskich stołach i pozwalają konsumentom w kreatywny sposób wyrazić swoją pasję do gotowania, a ich najwyższa jakość to gwarancja wyśmienitego smaku. Gwiazdą naszego najnowszego spotu jest pochodząca z Azji Południowo-Wschodniej kurkuma, która cieszy się coraz większą popularnością wśród amatorów kulinarnych eksperymentów w naszym kraju. Na jej przykładzie chcemy pokazać konsumentom, jak wygląda współpraca z naszymi niezawodnymi farmerami, z którymi dzielimy pasję do wyjątkowych przypraw” – mówi Iwona German, dyrektor marketingu McCormick w regionie CEE.
Od momentu powstania marka Kamis dbała o najwyższą jakość oferowanych przez siebie przypraw. Od 2011 roku, jako część firmy McCormick – światowego lidera w tej dziedzinie, może pochwalić się dostępem do globalnej sieci 3,5 tysiąca sprawdzonych, zaufanych farmerów. Ścisła współpraca z lokalnymi dostawcami w połączeniu z kompleksowymi badaniami to gwarancja najwyższej klasy oraz wyśmienitego smaku wszystkich produktów z jej portfolio.
„Nasz najnowszy spot zabiera widzów w niecodzienną podróż do dalekich Indii, a dokładniej
na farmę kurkumy jednego z naszych wielu dostawców. Może trudno w to uwierzyć, ale jesteśmy w stanie wskazać pochodzenie naszych przypraw z dokładnością co do pola uprawy. O przyprawach wiemy wszystko, a dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zagwarantować bezpieczeństwo i jakość na każdym etapie naturalnego procesu ich tworzenia” – podkreśla Iwona German.
Ponadto, w ramach łańcucha dostaw, każdy farmer współpracujący z marką Kamis musi ściśle przestrzegać określonych zasad i spełniać warunki, które zapewniają najwyższą jakość produktów oraz ich etyczne i zrównoważone pozyskiwanie. Ponadto, wszystkie zakupione przyprawy są poddawane szczegółowym badaniom laboratoryjnym – łącznie przeprowadzanych jest ponad 60 tysięcy testów rocznie. Jeden z ośrodków kontroli mieści się w podwarszawskim Stefanowie w zakładzie produkcyjnym Kamis.
Od 2011 roku marka Kamis jest własnością firmy McCormick – światowego lidera na rynku ziół
i mieszanek ziołowych.
***
Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. Z roczną sprzedażą w wysokości 4,8 miliarda dolarów firma produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego - punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw.
Nadesłał:
Gosc90
|