Netto z międzynarodową nagrodą European Private Label Awards 2020 dla marki własnej Lovena
Bambusowe bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena, dostępne w sieci handlowej Netto, zwyciężyły w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020.
Detalista został doceniony za przyszłościową inicjatywę i wysiłki wkładane w ograniczenie produkcji plastiku.
Wykonane z bambusa, bawełniane patyczki higieniczne marki własnej Lovena to odpowiedź Netto na konieczność ograniczenia produkcji plastiku, stanowiącego bezpośrednie zagrożenie dla środowiska. Produkt został uhonorowany i otrzymał główną nagrodę w kategorii „Non-food Personal Care" w międzynarodowym konkursie European Private Label Awards 2020.
Głównym surowcem wykorzystanym do produkcji ekologicznych patyczków higienicznych Lovena jest bambus pochodzący ze zrównoważonych upraw. Pudełko - opakowanie produktu ma certyfikat FSC i jest wykonane w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyclingu. Produkt został wprowadzony na miejsce wycofanych ze sprzedaży plastikowych patyczków higienicznych Lovena.
European Private Label Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez wiodący ogólnoeuropejski magazyn dla branży spożywczej European Supermarket Magazine. Jego celem jest wyłonienie najbardziej innowacyjnych marek własnych, które z powodzeniem mogą konkurować z innymi największymi i znanymi markami dostępnymi w europejskich supermarketach.
Nadesłał:
RedNacz
|