Podwójne odświeżenie z gumami Airwaves®


2022-06-23
Monotonia i znużenie potrafią odebrać przyjemność z każdej sytuacji. W takich momentach z pomocą przyjdzie guma Airwaves® o smaku mentolowym.
W kontynuacji zeszłorocznej kampanii, marka w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga przezwyciężyć nudę.

W ramach nowej odsłony kampanii konsumenci będą mogli oglądać 15- i 6-sekundowy spot. Pokazują one nużące szkolne przedstawienie – sytuację, w której główna bohaterka potrzebuje orzeźwienia. Zapewnić je może mocne uderzenie intensywnego mentolowego smaku płynące z żucia Airwaves®, które poczujemy nie tylko w ustach.

Za produkcję kampanii odpowiedzialna jest globalna agencja BBDO, za zakup mediów Mediacom. Spot będzie można oglądać w telewizji oraz Internecie do połowy lipca.

Bezcukrowa guma Airwaves® dostępna jest na sklepowych półkach w 2 wariantach: o smaku mentolu i eukaliptusa oraz Cool Cassis – o smaku mentolu i porzeczki.

Nadesłał:

ewakowalska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl