Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!


2019-03-28
Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki Akuku!. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter.

Żelki Akuku! doskonale wpisują się w kontekst rodzinnego relaksu. Realizowane działania mają na celu budowanie wizerunku marki, jako przekąski dającej dużo radości, smaku i gwarantującej doskonałą zabawę.

 

Kampania sponsorska jest realizowana na stacjach Polsat i TVN oraz w  kanałach tematycznych z pakietów TVN Kobieta i TVN Mux, m.in. Discovery Life, National Geographic, FOX Poland i TVN7. Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi programami kobiecymi i kinem familijnym.

 

Dodatkowo w 46 obiektach sieci Multikino marka Akuku! będzie promowana przez cały rok w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”. Marka zaplanowała także sampling produktowy na wybranych eventach, adresowanych do rodziców z dziećmi.

 

Billboard sponsorski wykreowała i wyprodukowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił Dom Mediowy Initative. Komunikację w sieci kin zaplanował i zrealizował Dział Marketingu Strategicznego Dywizji Słodkiej Colian. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl