Sparkles - NOWA marka od Żywiec Zdrój, która niczego nie ukrywa
SPARKLES – CZYSTA PRZYJEMNOŚĆ, BEZ WYRZUTÓW SUMIENIA Napój gazowany w puszce z nutą smaku, bez dodatku cukru
W kwietniu na rynku pojawił się Sparkles - nowa marka napojów w puszce od Żywiec Zdrój S.A.. To wyjątkowe połączenie jedynie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnego aromatu z owoców lub mięty. Jest to pierwszy na polskim rynku tego typu produkt w puszce, bez dodatku cukru[1] oraz substancji słodzących. Sparkles dostępny jest już w sieci sklepów Żabka.
Żywiec Zdrój S.A. wprowadza na rynek nową markę. Sparkles, napoje gazowane w puszkach z nutą smaku, od kwietnia dostępne są w sklepach sieci Żabka w trzech wariantach smakowych: Green Lime
o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty oraz Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki.
W ich skład wchodzi jedynie woda gazowana, sok z cytryny oraz naturalny aromat owoców lub mięty. Produkty nie zawierają cukru, słodzików, konserwantów i kalorii, dlatego są propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem i jednocześnie poszukują wyjątkowego smaku. Sparkles to również nowoczesne i przykuwające uwagę opakowanie. Dostępny jest w trzech oryginalnie zaprojektowanych puszkach dedykowanych każdemu z wariantów smakowych.
Kampania marketingowa Sparkles obejmować będzie działania z Internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz promocję w punktach sprzedaży Żabki. Promocję marki wspierać będą działania PR oraz komunikacja poprzez kanały własne sieci sklepów Żabka.
Napoje gazowane marki Sparkles dostępne są już w sieci sklepów Żabka w całej Polsce, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,49 zł za puszkę o pojemności 0,33 l.
Kontakt prasowy: Katarzyna Korszeń Kierownik Brand PR tel. (+48) 780 039 754 e-mail: katarzyna.korszen@danone.com | Monika Dobaj MSL tel. (+48) 662 248 012 e-mail: monika.dobaj@mslgroup.com |
O firmie
Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[2] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[3]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury" i „Mamo, tato, wolę wodę", których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[4].
Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia.
W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywienie medyczne (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.
W 10 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać na www.danone.com „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia".
[1] zawiera naturalnie występujące cukry
[2] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.
[3] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.
[4] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osoby w wieku 18-55 lat kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu
Nadesłał:
Biuro Prasowe Żywiec Zdrój
|