Witmar poszerza ofertę soków. Trzy nowe smaki trafiły do sklepów
Soki z jarmużu i pomarańczy, buraka i jabłka oraz z ananasa znalazły się w ofercie produktów marki Witmar. Nowe smaki już trafiły na sklepowe półki.
- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Wiemy, że produkty takie jak jarmuż i burak znajdują się wśród najgorętszych dietetycznych trendów ze względu na swoje zdrowotne właściwości. Postanowiliśmy więc stworzyć wysokiej jakości soki wytwarzane z tych warzyw, które każdy będzie mógł bez obaw umieścić w swoim codziennym menu - tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, kierownik ds. Marketingu Marwit Sp. z o.o.
Wszystkie nowe soki marki Witmar są w 100% produkowane z warzyw i owoców. Nie zawierają żadnych chemicznych dodatków i nie są rozcieńczone wodą. Ich okres przydatności do spożycia wynosi w zależności od smaku od 72 do 120 godzin. Do dystrybucji trafią w zakręcanych butelkach PET o pojemności 500 ml, podobnie jak pozostające w sprzedaży inne wyroby marki - sok z marchwi, granatu oraz pomarańczy.
Witmar dostępny jest na rynku od 2007 roku. Marka należy do spółki Marwit, największego w Polsce producenta świeżych soków, a także sałatek, zup, smoothie i przekąsek w formie marchewek. Firma jest również właścicielem takich marek jak: Ogrody Natury oraz Oskoła. Marwit powstał w roku 1993 i obecnie jego produkty sprzedawane są nie tylko w Polsce, ale też w Kanadzie, USA, Szkocji, Irlandii, Czechach, Niemczech, Portugalii, Hiszpanii i Francji. Spółkę wielokrotnie nagradzano w branżowych konkursach. Ostatnio Marwit otrzymał tytuły SuperBrands Polska Marka 2018 i Jakość Roku 2017 w kategorii produkt, a także został uwzględniony w 18. edycji rankingu Gazele Biznesu.
Nadesłał:
Biuro Prasowe Marwit
|